
Nový PlayStation 4 Orbis a boj s pohybom PC
On January 22, 2020 by Vladimira SmrekovaMinulý týždeň sme dostali to, čo považujeme za kódové označenie pre Sony PlayStation 4, Orbis. Teraz je zrejmé, že fanúšikovia konzoly Sony budú mať najväčší záujem o tri faktory, cenu, Dátum vydania a najdôležitejšie hardvér. Vzrušujúce vec je, že tu vždy nová generácia konzoly bola narodil majú tendenciu mať hrany v porovnaní s PC hier, ale pri pohľade na hovorí, hardware PS4 a Xbox next veci, ktoré by mohli byť veľmi odlišné tento čas kola.
Keď Xbox 360 a PS3 bol prvýkrát začal mali ponúknuť oveľa viac, než hranie na POČÍTAČI, ale v posledných rokoch tam bol renesančný ten, na ktorý sme sa ísť do trochu neskôr, teraz poďme stačí mať trochu rekapituláciou toho, čo vieme o PS4 (Orbis tak ďaleko).
Nadchádzajúca konzola od spoločnosti Sony by mohla používať procesor AMD x86 a pracovať spolu s AMD GPU, ktorý by mohol pochádzať z rodiny južných ostrovov. Je tu tiež možnosť, že nebude môcť hrať použité hry, ale cítime, že je to len povesť, ktorá vyskočila do rozbehnutého vlaku Xbox 720. Teraz, keď je to jednoduché, aby sa stratil v vzrušenia, musíme zhodnotiť situáciu, pretože ak je to pravda potom Sony next-gen konzoly, by mohlo byť použitie tech takmer dvoch rokov. Určite to vyzerá, akoby tieto konzoly next-Gen mohli byť oveľa menej pôsobivé a mohli by začať klesať oveľa ďalej za počítačom z hľadiska výkonu.
To nehovorí, že konzoly majú stále okraj, pretože robia, keď zoberiete do úvahy ich dosah spolu s tým, že majú oveľa viac čo ponúknuť z hľadiska titulov a iných takýchto funkcií, ktoré zahŕňajú periférie.
Dobre vieme, že počítače majú taky, ale to bolo Wii, ktorý začal trend, ktorý bol potom pozorne nasledoval ich súperi S Kinect a presunúť. Tieto periférne zariadenia nemusia byť kľúčom, len ešte hernej konzoly, ale základy boli položené a bude len lepšie s next-gen systémov, čo je niečo, že PC je v súčasnosti schopný ponúknuť.
Avšak, hranie na PC má eso v rukáve a že je modding a tiež schopnosť inovovať hardvér. Videli sme dôležitosť používania modingových nástrojov na hrách, ako je Skyrim, a to nielen s tretími stranami, ale aj s oficiálnou súpravou na tvorbu.
Mohli by sme nikdy nenapadlo, ako populárny Pavúk by boli na PC, ale kvôli lepšej grafiky a bod sme sa nad niektorí hráči začali pohybovať PC gaming ” dobre, že a current-gen konzoly sú starnutia a blíži koniec ich tvorby. Zdá smiešne, ako môžete získať si lacné PC a ešte oveľa lepšie skúsenosti s určitými hry, ako by ste na konzole, vieme, že udržať pomocou Pavúk ako príklad to, ale to, čo dobrým príkladom je.
Vieme, že niektorí z vás sa nesúhlasiť, ale niektorí hráči cítili, že ak chcete dosiahnuť prvotriedne herné potom to môže byť len dosiahnutý na POČÍTAČI, ale tam je tak veľa iných faktorov, z ktorých jedna je, ako dlho to trvá určité vývojári uvoľniť nový titul na PC, s Ubisoft povedal, aby jeden z najviac vinní z toho, ako je uvedené tu.
Jedným z hlavných dôvodov je, že pirátstvo je veľký problém pre PC hry, ale mali by vývojári použiť ako výhovorku pre meškanie vydania týchto hier, najmä keď konzoly majú svoj spravodlivý podiel z týchto otázok, ako dobre?
V krátkom PS4 nebude mať pravdepodobne okraja po uvoľnení cez PC, že Sony dúfali , pretože PC hier sa tak ponúknuť oveľa viac, ” no pre tých, ktorí chcú urobiť oveľa viac s hrou, vďaka modding a lepšiu grafiku.
Je príliv teraz otáčať medzi PC a konzol?